1 Відповідно до Директиви ЄС 1999/100. Дані по витраті палива отримані в стандартизованих умовах із застосуванням спеціального вимірювального обладнання. Реальна витрата палива може відрізнятися в силу впливу різних об'єктивних і суб'єктивних факторів: вологості, тиску і температури навколишнього повітря, фракційного складу використовуваного палива, рельєфу місцевості, характеристик дорожнього покриття, швидкості руху автомобіля, напрямку і швидкості вітру, атмосферних опадів, тиску в шинах, а також їх розмірності, марки і моделі, маси вантажу, що перевозиться (включаючи водія і пасажирів) і манери водіння (частота та інтенсивність поздовжніх і поперечних прискорень, середня швидкість).
GT-R
Характеристики
АЕРОДИНАМІКА
ЯК ОБМАНУТИ ВІТЕР
Як побудувати автомобіль з коефіцієнтом лобового опору всього 0,26? У випадку з суперкаром Nissan GT-R ми два роки проводили випробування в аеродинамічній трубі компанії Lotus Engineering, а потім ще 18 місяців на трасі Suzuka Racing в Японії, удосконалюючи аеродинамічні характеристики автомобіля.
ЯКІСТЬ ІЗ ПОВІТРЯ
Великий спойлер, повітрозабірники та повітропроводи не просто прикрашають спорткар Nissan GT-R — у кожного з них своя особлива роль. Спойлер створює силу притискання. Гострі грані та отвори повітропроводів на задньому бампері управляють потоком повітря. Повітропроводи, розташовані за переднім бампером, охолоджують гальма та створюють додаткову силу притискання, тоді як повітрозабірники на капоті разом з решіткою забезпечують охолодження двигуна.
У АЕРОДИНАМІЦІ БАГАТО ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ДРІБНИЦЬ
У звичайних автомобілях розташовані знизу механічні частини нічим не закриті. Вони перешкоджають вільному потоку повітря, створюють підйомну силу та затримують рух вашого автомобіля. Але суперкар Nissan GT-R — не звичайна машина. Основу кузова практично повністю закрито композитними панелями, які надають йому більш обтічну форму та збільшують аеродинамічний ефект.
ПОТІК ПОВІТРЯ ПІД ДНИЩЕМ КУЗОВА
У передній частині днище направляє швидкий потік повітря на гальма, тим самим забезпечуючи їх охолодження. У задній частині дифузор з вуглецевого волокна уповільнює той самий потік, створюючи вакуум, який буквально приклеює спорткар Nissan GT-R до асфальту.
ПРИВІД З ЧОТИРМА ПРОВІДНИМИ КОЛЕСАМИ
СУПЕРКАР НА БУДЬ-ЯКУ ПОГОДУ
У той час як більшість суперкарів з настанням холодів надають перевагу гаражу або спішно перебираються у теплі краї, Nissan GT-R продовжує рухатися вперед завдяки системі динамічної зміни налаштувань автомобіля та одній з найсучасніших повнопривідних систем, які коли-небудь використовувалися в дорожніх автомобілях.
ПОВНИЙ ПРИВІД
Замість традиційного розподілу крутного моменту 50/50 між передньою та задньою осями Nissan GT-R оснащено електронною повнопривідною системою, що направляє 100% крутного моменту на задні колеса та водночас здатна за необхідності перенаправити 50% цієї потужності на передні колеса. Унаслідок цього вам гарантована чутливість у керуванні, характерна для задньопривідних автомобілів і додаткова впевненість, яку може запропонувати тільки привід з чотирма провідними колесами. Крім того, система динамічної стабілізації Nissan безперервно стежить за керуванням і гальмуванням вашого автомобіля, вловлюючи найменші ознаки надлишкової або недостатньої поворотності та компенсуючи її за рахунок зменшення швидкості двигуна та ввімкнення гальм на окремих колесах.
ПЕРЕМИКАЧІ НАЛАШТУВАНЬ
МИТТЄВА РЕАКЦІЯ
Трьохрежимна система Nissan GT-R надає можливість моментальної зміни параметрів трансмісії, підвіски та системи курсової стійкості — з окремим перемикачем для кожної функції.
Характеристики
Двигун TWIN-TURBO 540PS V6
СТВОРЕНИЙ МАЙСТРАМИ
Творці суперкара Nissan GT-R кидали виклик традиціям на кожному етапі розробки. Замість масивного мотора з невгамовною жагою до палива в серці Nissan GT-R працює двигун V6 з подвоєною турбіною обсягом 3,8 л потужністю 540 к.с. і з крутним моментом 628 Нм. Характеристики? Як щодо розгону до 100 км/год менш ніж за 3 секунди та максимальної швидкості 315 км/год?
ТРАНСМІСІЯ З ПОДВІЙНИМ ЗЧЕПЛЕННЯМ
Для оптимального розподілу ваги між передньою та задньою частинами автомобіля зчеплення, коробка передач і роздавальна коробка суперкара Nissan GT-R встановлено в задній частині шасі, утворюючи унікальну повнопривідну трансмісію. Шестишвидкісна коробка передач з подвійним зчепленням, що працює в послідовному режимі, перемикається зі швидкістю 0,15 секунди під час руху в режимі R. Окремі муфти зчеплення заздалегідь обирають наступну передачу, тому коробка передач готова до перемикання за першого кліку клавіш.
ПІДРУЛЬОВІ ПЕРЕМИКАЧІ ШВИДКОСТЕЙ
ШЕСТИШВИДКІСНА ТРАНСМІСІЯ З ПОДВІЙНИМ ЗЧЕПЛЕННЯМ
ЗІБРАНИЙ ТАКУМІ
ТРАДИЦІЇ ТА ЛЮБОВ ДО СВОЄЇ СПРАВИ
Усього чотири вправних майстра, яких називають «такумі», вручну збирають двигун спорткара Nissan GT-R. Кожен із них окремо збирає свій двигун і з гордістю залишає на ньому свій підпис. Однак у процесі зборки важлива не тільки майстерність — у кожен двигун майстри-такумі вкладають частинку своєї душі та серця.
ОДНА ЛЮДИНА, ОДИН ДВИГУН
Кожен двигун Nissan GT-R збирається вручну одним майстром в особливо чистому приміщенні, що не містить пилу, у якому підтримується спеціальний температурний режим. Приблизно так само виробляються й двигуни для гоночних автомобілів «Формули-1».
ВОДІЇ-ЕКСПЕРТИ
Ми створювали суперкар Nissan GT-R, щоб надати нове визначення автомобілю найвищого класу. Тому ми зібрали кращих водіїв-випробувачів Nissan, щоб створити автомобіль, який зміг би прекрасно зарекомендувати себе на гоночній трасі та на дорозі за будь-яких погодних умов, хто б не перебував за кермом.
РОЗРОБКА
Кожному з випробувачів було відведено свою роль у розробці Nissan GT-R. У групі розробників був, наприклад, фахівець по автомагістралях, який оцінював стійкість автомобіля в ситуаціях повсякденного водіння, у тому числі в умовах ям і нерівностей на дорозі, а також «інспектор гоночної траси», що випробував спорткар Nissan GT-R на крутому віражу траси Nürburgring.
СЕРЕДНЄ/ПЕРЕДНЄ РОЗТАШУВАННЯ ДВИГУНА ТА ЗАДНЯ МОНОБЛОЧНА ТРАНСМІСІЯ
СТВОРЮЄМО НОВІ ПРАВИЛА
Двигун суперкара Nissan GT-R розташовано в передній частині шасі для зручності керування. Крім того, коробка передач і роздавальна коробка розташовано на задній ведучій осі, тому Nissan GT-R — це перший автомобіль, який має одночасно незалежну задню підвіску, ведучий міст у блоці з коробкою передач і повний привід.
Двигун | Витрата палива в міському режимі (л/100 км)1 | Витрата палива в заміському режимі (л/100 км)1 | Витрата палива в комбінованому режимі (л/100 км)1 | Викид СО2 |
3.8 л V6 4WD GR6 | 16,9 | 8,8 | 11,7 | 278 |
ТЕХНОЛОГІЯ ШАСІ
ТЕХНОЛОГІЇ ВИСОКОГО КЛАСУ
Завдяки складній конструкції легкосплавної підвіски, повнопривідному ведучому мосту та гальмах у кращих традиціях гоночних трас, корпус Nissan GT-R вартий справжнього суперкара, а рульовому колесу, чутливому до змін швидкості, достатньо всього 2,4 повороту в будь-який бік.
АКТИВНІ АМОРТИЗАТОРИ BILSTEIN
Розроблені провідною німецькою компанією Bilstein у співпраці з компаніями Nissan і Porsche електронні амортизатори Bilstein DampTronic надають суперкару Nissan GT-R можливість обирати один із трьох режимів і за лічені секунди реагувати на особливості дорожнього покриття і запити водія.
СУЦІЛЬНОЛИТІ СУПОРТИ
Гальмівна система включає шестипоршневий передній і чотирипоршневий задній супорти для сильнішої та рівномірнішої роботи гальмівної колодки, яку ви б очікували від справжнього гоночного автомобіля. Супорти виготовлено з єдиного алюмінієвого блоку, вони характеризуються легкістю та міцністю.
ПЛАВАЮЧІ ДИСКИ BREMBO
Перегрів — головний ворог будь-якої гальмівної системи. Диски гоночних автомобілів нерідко розжарюються до яскраво-червоного кольору. Нарівні з поперечним свердлінням, диски Brembo, встановлені у спорткарі Nissan GT-R, мають оригінальні ромбовидні вентиляційні борозни для відводу зайвого тепла. Ще однією перевагою Nissan GT-R можна вважати плаваючі диски — технологію, яку вперше було застосовано компанією Brembo для гоночних автомобілів. Дозволивши диску «плавати», іншими словами — злегка відхилятися від центру, його творці поліпшили тепловідвід і водночас зменшили ступінь викривлення диска під впливом екстремальних температур.
ДИСКИ
Ковані алюмінієві диски діаметром 20 дюймів мають рифлений обід, що обмежує рух шини на дисках під час різкого прискорення або гальмування. Диски виконано в кольорі гарматного металу, що зайвий раз нагадує про високий клас автомобіля.
ШИНИ
Колеса Nissan GT-R доповнюють високоякісні безпечні шини з боковою підтримкою Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST CTT з азотним наповненням, які цілком відповідають особливостям підвіски. Стандартні розміри шин становлять 255/40ZRF 20 для передніх коліс і 285/35ZRF 20 для задніх.