Компанія Nissan випустила спеціальне відео напередодні святкування ювілею Nissan Qashqai
Компанія Nissan випустила спеціальне відео напередодні святкування ювілею Nissan Qashqai
Новини
Компанія Nissan випустила спеціальне відео напередодні святкування ювілею Nissan Qashqai
- В 2017 році Nissan Qashqai – родоначальник сегменту кросоверів, відзначає свій 10-річний ювілей
- Святкові заходи, присвячені цій знаковій події, пройдуть по всій Європі та будуть відкриті як для клієнтів компанії, так і для представників ЗМІ
- " На честь ювілею моделі Qashqai, компанія Nissan підготувала спеціальне відео під назвою «10 років успіху»(https://vimeo.com/199168636/2c087838c4)
16 січня, – в 2017 році Nissan відзначає важливе для компанії подія – 10 років зі старту продажів моделі Nissan Qashqai у світі. У планах Nissan проведення масштабної святкової програми, приуроченої до ювілею. По всій Європі пройдуть заходи як для клієнтів компанії, так і для представників ЗМІ. Російські святкові заходи пройдуть дещо пізніше, слідом за європейськими.
Nissan Qashqai – знакова модель, яка стала піонером серед кросоверів, а також визначила вигляд автомобілів у своєму сегменті в тому вигляді, в якому зараз його знають споживачі. Саме це дозволило Nissan Qashqai пройти настільки значний кордон, зайнявши при цьому лідируючі позиції на ринку.
На сьогоднішній день Nissan випустив більше моделей Qashqai, ніж будь-якої іншої окремо взятої моделі автомобілів за три десятиліття своєї виробничої діяльності в Європі. Завод Nissan у Великобританії щоденно виробляє близько 1200 автомобілів Qashqai, завдяки чому за 10 років з початку старту продажів моделі, компанії вдалося випустити більше 2 мільйонів примірників. За всю історію британського автомобілебудування ще жодна модель не перевищувала показника у 2 мільйони одиниць за такий короткий термін.
напередодні проведення офіційних урочистих заходів, компанія Nissan підготувала ексклюзивний короткометражний фільм під назвою «10 років успіху», який розповідає про основні етапи становлення моделі, яка не перестає бути в центрі уваги, завоювавши серця багатьох клієнтів компанії по всьому світу.
Ролик доступний за посиланням: https://vimeo.com/199168636/2c087838c4
О компанії Nissan Motor Co., Ltd.
Nissan Motor Co., Ltd., друга за величиною японська автомобілебудівна компанія з головним офісом в р. Йокогама (Японія) з 1999 р. входить до Альянсу Renault-Nissan. Штат співробітників складає понад 247 500 осіб. У 2015 фінансовому році було продано 5,4 млн. автомобілів. Чистий дохід у 2015 фінансовому році склав 12,19 трильйонів єн (119,07 мільярдів доларів США). Nissan пропонує широку палітру автомобілів під брендами Nissan Datsun і Infiniti, що налічує більше 60 моделей. Nissan займає лідируючу позицію у світі з продажу електромобілів, провідну роль серед яких відіграє Nissan LEAF – перший масовий, доступний за ціною автомобіль, який рухається виключно на електроенергії, який залишається самим продаваним електромобілем у світі.
Про Nissan в Європі
Компанія Nissan є однією із найбільш повно представлених в Європі. Її штат налічує понад 17000 працівників, які працюють в локальних дизайн-студіях, дослідних і конструкторських відділах, на виробництві, у підрозділах логістики, відділах продажів і маркетингу. У минулому році заводи компанії Nissan, розташовані у Великобританії, Іспанії та Росії, випустили в загальній складності понад 635000 автомобілів. У їх числі компактні мінівени, кросовери, ПОЗАШЛЯХОВИКИ, комерційні автомобілі та електромобілі, включаючи Nissan LEAF – найпопулярніший у світі електромобіль.
Nissan незмінно переслідує мету – досягти нульового рівня токсичності викидів і нульового числа смертельних аварій на дорогах. У зв'язку з цим Nissan нещодавно оголосив свою стратегію «Інтелектуальної мобільності». Цей всеосяжний погляд на майбутнє автотранспорту покликаний вказувати шлях розвитку продуктів і технологій Nissan, визначаючи критично важливі рішення компанії. Вони вказують, що служить джерелом енергії для автомобілів, як вони рухаються і як інтегруються в життя суспільства.
Nissan претендує на титул "азіатського бренду №1" в Європі.